"Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы  Степногорск қаласының жоғары колледжі " мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Высший колледж города Степногорск  при управлении образования Акмолинской области"

әлеуметтік желілер

    


«    Сәуір 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2022 жылғы мемлекеттік қызметтер туралы есеп

1. Жалпы ереже

         1) Қызмет көрсетушілер туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасы жанындағы Степногорск қаласының Жоғары колледжі» МКҚК. Заңды мекенжайы: Ақмола облысы, Степногорск қаласы, 4 шағын аудан, 130 ғимарат.

         2) Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:

         «Ақмола облысының білім басқармасы жанындағы Степногорск қаласының Жоғары колледжі» МКҚК 7 мемлекеттік қызмет көрсетеді.

         2022 жылы 586 мемлекеттік қызмет көрсетілді:

         «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілген - 37 қызмет;

         электрондық үкімет арқылы көрсетілген-1 қызмет;

         электрондық нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер 386 қызмет;

         қағаз нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер-162 қызмет.  

Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін негізде көрсетіледі.  2021 жылы 439 Мемлекеттік қызмет көрсетілді:

         «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілген - 37 қызмет;

         электрондық нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер 23 қызмет;

         қағаз нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер - 379 қызмет.

         3) Жие көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат: білім беру саласындағы жие көрсетілетін мемлекеттік қызметтер:

         «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау»;

         «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру»;

         «Азаматтардың жекелеген санаттарына, сондай-ақ қорғаншылықтағы (қамқоршылықтағы) және патронаттағы адамдарға, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және жоғары білім беру ұйымдарының білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне тегін тамақ беру»;

        

         2. Қызмет алушылармен жұмыс: 

         1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

         Халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың және азаматтардың мемлекеттік органдардың қызметіне деген сенімін арттырудың маңызды аспектісі болып табылады.

Мемлекеттік қызметтер мынадай негізгі қағидаттар негізінде көрсетіледі:

- көрсетілетін қызметті алушыларға шығу тегі, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайы, жынысы, нәсілі, ұлты, тілі, дінге көзқарасы, сенімі, тұрғылықты жері немесе кез келген өзгеде жағдайлар бойынша қандай да бір кемсітусіз тең қолжетімділік;

- Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде бюрократия мен әуре сарсаң көріністеріне жол бермеу;

- мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы есептілік және ашықтық;

- мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігі;

- мемлекеттік қызмет көрсету процесін үнемі жетілдіру;

- мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі үнемділік пен тиімділік.

Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат басты ресми интернет ресурсында   (aqmoedu.kz)  орналастырылған «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен қағидалары орналастырылған. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат әлеуметтік желілердің ресми беттерінде тұрақты негізде жарияланады. Сондай-ақ, ақпараттық стендтерде мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен ережелері орналастырылған. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы жұмыс істейді.    2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.

         Қазіргі уақытта заңға тәуелді құқықтық актілердің, ашық нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоғамдық талқылау интернет-порталда жүзеге асырылады.

         3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар).

         2022 жылы БАҚ пен әлеуметтік желілерде 9 мақала жарияланып, 2 Тікелей эфир өткізілді. Ай сайын халықты БАҚ,  қызмет көрсетушілердің интернет – ресурстары арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы хабардар ету бойынша жұмыс жүргізеді.

         2022 жылдың мамыр айында «колледжде мемлекеттік қызметтерді алудың қолжетімділігі туралы» ролик түсіріліп, жарияланды.

            3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін жетілдіру жөніндегі қызмет.

         1)  Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

         ТжКБ-дағы «College Smart Nation» ақпараттық жүйесі колледждерде оқу процесін цифрлық форматта автоматтандыруға мүмкіндік берді: талапкерлерден құжаттарды қабылдау, оқуға қабылдау, оқудан шығару туралы бұйрықтар; оқу жоспарлары, журналдар.

         Колледжде техникалық жарақтандыру нормативтік актілердің талаптарына сәйкес келетін өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы жұмыс істейді.

2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсететін қызметкерлер үшін 5 моноблок сатып алынды.

        

           4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.

         1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

        2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.

         2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.     

        Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау жүргізу кезінде сәйкессіздіктер анықталған жоқ. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу және негізсіз бас тарту анықталған жоқ.

         5. Қызмет алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына одан әрі тиімділігі мен қанағаттанушылығын арттыру перспективалары.

Қызмет алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылға арналған халықты мемлекеттік қызметтер алу тәртібі мен мүмкіндіктері туралы хабардар ету жөніндегі іс-шаралар жоспары және 2023 жылға арналған Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шаралары бекітілді.

2023 жылы жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс жалғастырылатын болады.


Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 10.03.2023 09:19
Құрылған күні: 10.03.2023 09:19

Текст