"Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы  Степногорск қаласының жоғары колледжі " мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Высший колледж города Степногорск  при управлении образования Акмолинской области"

әлеуметтік желілер

    


«    Шілде 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тамақтану кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын қалыптастыру

05.01.2023

28.12.2022 жылы 4ТПП-19 тобының студенттері "Маркетинг" пәні аясында "тамақтану кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын қалыптастыру"тақырыбында жобаларды қорғады. Балалар мейрамханалар мен кафелерді ашуға арналған маркетингтік стратегиялардың жобаларын дайындады, олардың арасында эко-кафелер, балалар кафелері, еуропалық және шығыс тағамдары мейрамханалары, сондай-ақ платформа мейрамханасы мен аттракцион мейрамханасы бар. 

Студенттер осы тапсырмаға жауапкершілікпен қарады, және өз мейрамханаларын дамыту идеясын қалыптастыру бойынша үлкен жұмыс жасады. Бірінші кезекте келесі бөлімдерді қамтитын болашақ стратегияның жоспары жасалды:

  • Нарықты сегментациялау (тұтынушылардың негізгі топтарын таңдау)
  • Өнімдер мен қызметтердің бәсекелестігі және бәсекеге қабілеттілігі (бәсекелестердің сипаттамасы)
  • Тауар және тауар саясаты (мәзір, ассортимент)
  • Өнімді жылжыту, сату және қызмет көрсету әдістері (кәсіпорынның жарнамасы, жеке сату, қоғамдық арналар, сатуды ынталандыру) 
  • Баға саясаты 
  • Тамақтандыру кәсіпорындарындағы маркетингтің ұйымдастырушылық қызметтері (кәсіпорындағы маркетинг қызметінің құрылымын құру)
  • Маркетинг кешені 4Р 

Әрі қарай студенттердің өз идеясы бойынша өзіндік жұмысы болды.

Бұл жобалар екінші жартыжылдықта студенттер "тамақтану кәсіпорындарының экономикасы" пәні сабақтарында әзірлейтін бизнес-жоспарға енгізіледі .

Арнайы экономикалық пәндер оқытушысы Стригун С. Д.

Просмотров: 1264


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст