"Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы  Степногорск қаласының жоғары колледжі " мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Высший колледж города Степногорск  при управлении образования Акмолинской области"

әлеуметтік желілер

    


«    Мамыр 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020-2021 оқу жылындағы оқу қызметін талдау

 

Жыл басында колледжде 1-4 курстың 561 студенті білім алды. Оқу жылының қорытындысы бойынша колледжге 548 студент қабылданды, оқуды тастағандар жалпы студенттер санының 2,3%-ын құрады.

2020-2021 жылдардың соңындағы ілгерілеу 100% құрады. Барлық студенттер барлық пәндер бойынша мемлекеттік стандарттың міндетті минимумын меңгерді. 3 Студенттер үшін емтихандар ауыстырылды: Жаулибаев М Е, Хлыбова Т.Д., Борамбаева Д.А.

Оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасы 56 пайызды құрады.

Жылдағы білім сапасының салыстырмалы көрсеткіштері, оң динамика бар екенін атап өткен жөн. Сонымен қатар, «4» пен «5»-ке, тек «5ке» оқитын студенттердің саны іс жүзінде тұрақты болып отыр.

Аралық аттестацияға 1-3 курс студенттерінің барлығы, мемлекеттік қорытынды аттестацияға 3-4 курс студенттері жіберіледі.
1-3 курс студенттері аралық аттестациядан сәтті өтіп, педагогикалық кеңестің шешімімен келесі курсқа ауыстырылды (30.06.2021 ж. No31 хаттама). Қорытынды аттестациядан өтудің орташа пайызы 82,9% құрады, 13 түлек үздік аттестатқа ие болды.
Оқу-тәрбие үдерісіне диагностика жасау, оқытушылар жұмысының күшті және әлсіз жақтарын анықтау мақсатында колледждегі студенттердің дайындық деңгейі, білім сапасы мен білім берудің әртүрлі деңгейлері мен кезеңдеріндегі білім сапасы бақылауға алынды. пәндер бойынша аралық және қорытынды аттестаттау деңгейі талданды. Білім сапасы бойынша «Еңбек» бағдарламасы бойынша оқитын студенттер білім сапасы жағынан төмен, көбінесе математика, физика сияқты пәндер бойынша 1-2 үш еселік көрсеткішке ие болады, бірақ бұл студенттердің білім сапасының төмен екендігін атап өткен жөн. топтар қорытынды аттестацияны жақсы деңгейде тапсырады, бұл өндірістік оқыту шеберлерінің және арнайы пәндер оқытушыларының жақсы жұмыс істегенін көрсетеді.
Аралық аттестаттаудан өтумен байланысты 4 курсқа көшкен 3 курс студенттерінің, қашықтықтан білім алатын студенттердің білім сапасының аздап төмендеуі байқалады.

Нәтижелер:

Колледжде білім сапасы 56%, үлгерім 100% құрады. Барлық студенттер мемлекет мойындаған оқу бағдарламаларын толық меңгерді. Дегенмен, «Еңбек» бағдарламасы бойынша жалпы білім беретін пәндер бойынша, әсіресе, нақты ғылымдар бойынша білім алатын студенттердің ынтасын арттыруға, сондай-ақ ұзақ уақыт бойы қашықтықтан оқытуда жүрген студенттердің білім олқылықтарын жоюға, мультипликациялық дайындыққа назар аударған жөн. -деңгейлік тапсырмалар, оқытуда сараланған тәсілді қолдану, оқуға деген ынтасын арттыру мақсатында пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарды көбірек өткізу.

Ұсыныстар:

  • Мұғалімдерге оқу жылының нәтижелерін талдау, жалпы оқу процесін талдау және оның ішінде оқу іс-әрекетіне интроспекция жасау дағдылары мен дағдыларын дамыту.
  • Арнайы және бейіндік пәндер бойынша практикалық сабақтарды көбірек өткізу (пәннің практикалық бөлімінде ашық сабақтар өткізу).
  • Емтихан материалын бағдарламадағы өзгерістерді ескере отырып пысықтау.
  • Мұғалімдердің тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамытуға мотивациясын дамытуға ықпал ету.
  • Жаңа білім беру технологияларын жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру. Мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыс істеуге көбірек көңіл бөлу, үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізу. Студенттердің таңдауы бойынша элективті курстарды әзірлеу жүйесін кеңейту, осы мақсатта жеке тұлғаның психикалық, адамгершілік, эмоционалдық және физикалық дамуы үшін барынша қолайлы жағдайлар жасау.
  • Колледждің денсаулық сақтау функциясы ретінде дене шынықтыру және спорт жұмысын дамытуды жалғастыру.

 

 

Жаңартылған күні: 05.05.2022 14:56
Құрылған күні: 29.04.2022 10:58

Текст