Жыл басында колледжде 1-4 курстың 561 студенті білім алды. Оқу жылының қорытындысы бойынша колледжге 548 студент қабылданды, оқуды тастағандар жалпы студенттер санының 2,3%-ын құрады.
2020-2021 жылдардың соңындағы ілгерілеу 100% құрады. Барлық студенттер барлық пәндер бойынша мемлекеттік стандарттың міндетті минимумын меңгерді. 3 Студенттер үшін емтихандар ауыстырылды: Жаулибаев М Е, Хлыбова Т.Д., Борамбаева Д.А.
Оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасы 56 пайызды құрады.
Жылдағы білім сапасының салыстырмалы көрсеткіштері, оң динамика бар екенін атап өткен жөн. Сонымен қатар, «4» пен «5»-ке, тек «5ке» оқитын студенттердің саны іс жүзінде тұрақты болып отыр.
Аралық аттестацияға 1-3 курс студенттерінің барлығы, мемлекеттік қорытынды аттестацияға 3-4 курс студенттері жіберіледі.
1-3 курс студенттері аралық аттестациядан сәтті өтіп, педагогикалық кеңестің шешімімен келесі курсқа ауыстырылды (30.06.2021 ж. No31 хаттама). Қорытынды аттестациядан өтудің орташа пайызы 82,9% құрады, 13 түлек үздік аттестатқа ие болды.
Оқу-тәрбие үдерісіне диагностика жасау, оқытушылар жұмысының күшті және әлсіз жақтарын анықтау мақсатында колледждегі студенттердің дайындық деңгейі, білім сапасы мен білім берудің әртүрлі деңгейлері мен кезеңдеріндегі білім сапасы бақылауға алынды. пәндер бойынша аралық және қорытынды аттестаттау деңгейі талданды. Білім сапасы бойынша «Еңбек» бағдарламасы бойынша оқитын студенттер білім сапасы жағынан төмен, көбінесе математика, физика сияқты пәндер бойынша 1-2 үш еселік көрсеткішке ие болады, бірақ бұл студенттердің білім сапасының төмен екендігін атап өткен жөн. топтар қорытынды аттестацияны жақсы деңгейде тапсырады, бұл өндірістік оқыту шеберлерінің және арнайы пәндер оқытушыларының жақсы жұмыс істегенін көрсетеді.
Аралық аттестаттаудан өтумен байланысты 4 курсқа көшкен 3 курс студенттерінің, қашықтықтан білім алатын студенттердің білім сапасының аздап төмендеуі байқалады.
Нәтижелер:
Колледжде білім сапасы 56%, үлгерім 100% құрады. Барлық студенттер мемлекет мойындаған оқу бағдарламаларын толық меңгерді. Дегенмен, «Еңбек» бағдарламасы бойынша жалпы білім беретін пәндер бойынша, әсіресе, нақты ғылымдар бойынша білім алатын студенттердің ынтасын арттыруға, сондай-ақ ұзақ уақыт бойы қашықтықтан оқытуда жүрген студенттердің білім олқылықтарын жоюға, мультипликациялық дайындыққа назар аударған жөн. -деңгейлік тапсырмалар, оқытуда сараланған тәсілді қолдану, оқуға деген ынтасын арттыру мақсатында пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарды көбірек өткізу.
Ұсыныстар: